İletişim - Xanadu Resort Belek

Konum

Acısu Mevkii, Belek Turizm Merkezi, Serik/Antalya

Telefon

(0242) 710 00 00


Xanadu®, bir Ayset Seyahat markasıdır.

Coral Group Hotels olarak, müşteri memnuniyetini sağlayarak rekabet gücümüzü artırabileceğimize, konaklama sektöründe çok daha iyi yerlere gelebileceğimize inanıyoruz.

Üretim ve sunum süreçlerimizi turizm, çevre, gıda, enerji yönetimi, iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin yasal mevzuat, uluslararası standartlar ve diğer şartlar doğrultusunda gerçekleştirmeyi taahhüt ederiz.

Hedefimiz, taahhüt etmiş olduğumuz ürün ve hizmetleri çevreye duyarlı bir yaklaşımla, yüksek kalitede en iyi şekilde vermek, ürünlerimizi gıda güvenliği ilkelerine uygun şekilde üretmektir.

Müşteri, çalışan ve diğer taraflardan gelebilecek geri bildirimleri, yasal mevzuatların da ötesinde müşteri odaklı bakış açısı ile adil ve tarafsız olarak değerlendiririz.

 

Müşteri: Her müşterimiz özeldir ve bizim için müşteriden öte bizlerin misafiridir. Misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini anlamaya odaklanırız.

Şeffaflık: Misafirlerimizin her türlü talebine açık ve anlaşılır bir şekilde bilgi veririz.

Erişilebilirlik: Misafirlerimiz konaklamaları süresince, öncesinde ya da sonrasında ekibimiz ile doğrudan iletişime geçebileceği gibi, web sayfamızda yer alan “Bize Ulaşın” ya da “İletişim” bölümünde yer alan erişim kanallarımızdan istedikleri zaman bize ulaşabilir.

Cevap verebilirlik: Bize ulaşan misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerine cevap veririz.

Şeffaflık: Misafirlerimizin her türlü talebine açık ve anlaşılır bir şekilde bilgi veririz.

Tarafsızlık: Misafirlerimizin talep, öneri ve sorunlarını adil ve tarafsız bir şekilde değerlendiririz. Şikayetleri ele alma sürecine ilişkin talep, öneri ve sorunlarını tarafsızlık ilkesi doğrultusunda Kalite Bölümlerimizce ele alırız.

Ücretler: Misafirlerimizin talep, öneri ve sorunlarını değerlendirirken herhangi bir ücret talep etmeyiz.

Gizlilik: Misafirlerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarız.

Hesap Verebilirlik: Misafirlerimizin talep, öneri ve sorunlarına ait süreçlerin ve kararların hesap verilebilir ve raporlanabilir olduğunu güvence altına alırız.

İyileştirme: Misafirlerimizin talep, beklenti ve sorunlarını sürekli iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.

Yeterlilik, Kapasite: Misafirlerimizin talep, beklenti ve sorunlarını uzman ekibimizle değerlendiririz, gerekli kaynakları ayırırız.

Dakiklik: Misafirlerimizin talep, öneri ve sorunlarının tam ve zamanında çözümü için gereken özeni gösteririz.

Bilgi Bütünlüğü: Misafirlerimizin talep, beklenti ve sorunları konusundaki yönlendirmenin tüm kanallarımız arasında, doğru, tutarlı, anlamlı ve faydalı olmasını sağlarız.

Şikayet Kanallarımız: Misafirlerimiz konaklamaları süresince, öncesinde ya da sonrasında ekibimiz ile doğrudan sözlü ya da yazılı iletişime geçebileceği gibi, web sayfamızda yer alan “Bize Ulaşın” ya da “İletişim” bölümünde yer alan kanallarımızdan istedikleri zaman bize ulaşabilir. Bu kanallara ek olarak; seyahat acentesi vasıtası ile rezervasyon yaptırmış olan misafirlerimiz; tüm talep, öneri ve sorunlarını seyahat acenteleri vasıtası ile bizlere iletebilir.

 

Sürecimizin etkinliği için misafirlerimizden beklentimiz; konaklama öncesinde ya da sonrasında bizimle “Bize Ulaşın” ya da eposta kanalı ile iletişime geçerken; isim, soy isim, telefon numarası, eposta adresi bilgilerini ve talep, öneri ve sorunlarını bizlerle paylaşmalarıdır. Misafirlerimizin konaklamaları süresince şikayetlerini, yazılı ya da sözlü olarak misafir ilişkileri ya da ön büro ekipleri ile paylaşmaları yeterlidir.

Bize iletilen tüm talep, öneri ve sorunlar; ilgili bölüm tarafından ilkelerimiz çerçevesinde ele alacaktır. Konaklama sonrasında bizlere iletilen tüm talep, öneri ve sorunları 3 ila 5 gün içerisinde çözmeyi hedefliyoruz. Gerektiğinde; ekibimiz bu süre zarfında misafirlerimizle onların ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlamak amacıyla irtibata geçmektedir. Acenteler aracılığıyla bize iletilen tüm talep, öneri ve sorunları 3 ila 5 gün içerisinde çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Çözüme ilişkin alternatifleri, misafirlerimizin bizlerle irtibata geçerken kullandığı kanallar vasıtası ile iletmekteyiz.