Güvenli Turizm Sertifikasyon Programı çerçevesinde yayımlanan “Konaklama Tesisleri ve Tesisler Bünyesinde Yer Alan Yeme & İçme Ünitelerinde Pandemi Süresince Uygulanacak COVID-19 ve Hijyen Uygulamaları Değerlendirme Kriterleri” kapsamında istenen koşulları yerine getiren Xanadu otelleri “Güvenli Turizm Sertifikası” almaya hak kazanmıştır.
COVID-19 TEDBİRLERİ İLE İLGİLİ MERAK EDİLENLER
Otel içerisinde ücretsiz maske ve eldiven bulunur mu?
Tüm misafirlerimiz dilediklerinde Resepsiyonumuzdan ücretsiz maske veya eldiven temin edebilmektedir.
Oteliniz tam kapasite mi çalışmaktadır?
Sosyal mesafe kuralına tüm alanlarda uyulabilmesi adına, tesisimiz tam kapasite dolulukla çalışmamaktadır.
Otel çalışanları, Covid-19 ile ilgili yeterli bilgiye sahip midir?
Tüm çalışanlarımız COVID-19 ile ilgili ve sağlık ve güvenlik kurallarına ilişkin eğitim almıştır.
Kendimi iyi hissetmediğim takdirde, kiminle iletişime geçmeliyim?
Konaklamanız esnasında herhangi rahatsızlığınız durumunda, Misafir İlişkileri Departmanımız görevlilerini veya Resepsiyon görevlilerini bilgilendirmeniz yeterli olacaktır. Ekip üyelerimiz sağlık desteği almanız konusunda tüm yardımı sağlayacak, gerektiğinde ise, en yakın sağlık kuruluşuna sevkiniz konusunda destek olacaktır.
Çamaşır yıkama / ütüleme hizmetleriniz devam etmekte midir?
Çamaşır yıkama ve ütüleme hizmetlerimiz tüm hijyen kuralları dikkate alınarak devam etmektedir.
Konaklamam esnasında, tesis dışına çıkabilir miyim?
Konaklamanız esnasında tesis dışına çıkmanızda herhangi bir sakınca bulunmamaktadır. Tesis dışına çıkan misafirlerimizin dönüşlerinde otel girişinde vücut ısıları temassız ateş ölçer ile kontrol edilmekte olup, herhangi hastalık belirtisi gösteren misafirlerimiz sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir.
Tesis dışında maske takma zorunluluğu var mıdır?
Tesis dışında maske takmak T.C. Sağlık Bakanlığı’nın almış olduğu önlemler çerçevesinde zorunludur.
Maske ihtiyacım olursa nereden temin edebilirim?
Misafirlerimizin kullanımı için resepsiyonlarımızda ücretsiz maske bulundurmaktayız. Tesis dışında acil ihtiyaç duymanız halinde, size en yakın eczaneden maske temin edebilirsiniz.
Ana restoran için rezervasyon yaptırmam gerekli midir?
Yiyecek ve içecek sunumlarımız ana restoran da dahil olmak üzere a la carte şeklinde gerçekleşmektedir. Ana restoranımıza rezervasyon yaptırmanız gerekmemektedir.
A la carte restoranlar için rezervasyon yaptırmam gerekli midir?
A la carte restoranlarımıza misafir kabulü rezervasyon sistemi dahilinde devam etmektedir. Rezervasyonunuzu telefon aracılığı ile veya WhatsApp Concierge (Xanadu Island) aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Barlar hizmete açık mıdır?
Tüm hizmet noktalarımız misafirlerimizin kullanımına açıktır.
Restoran ve barlarda sosyal mesafe kuralına uymam gerekli midir?
COVID-19 pandemisi kapsamında, tesisimiz tam kapasite doluluk ile hizmet vermemektedir. Önlemler kapsamında ayrıca, tüm restoran ve barlarımızda masa ve sandalyeler sosyal mesafe kuralına uyacak şekilde yeniden düzenlenmiştir.
Restoranlarda aile üyelerim ile birlikte oturabilir miyim?
Sosyal mesafe kuralı aile üyeleri için geçerli değildir. Aile üyeleriniz ile birlikte oturmanız mümkündür.
Restoran ve barlarda dezenfekte işlemleri nasıl gerçekleştirilmektedir?
Tüm masalar, sandalyeler ve ortak kullanılan benzeri ekipmanlar dezenfekte edilmektedir.
Yiyecek ve içecek sunumu, 7/24 devam etmekte midir?
Yiyecek ve içecek sunumu, 7/24 olarak her iki tesisimizde de devam etmektedir.
Yiyecek ve içecek seçeneklerinde azalma söz konusu mudur?
Yiyecek içecek sunumlarımız önceki yıllarda olduğu gibi dikkatle, özenle ve herhangi bir azaltma olmaksızın devam etmektedir.
Çocuk büfesi hizmeti devam etmekte midir?
Minik misafirlerimizin yeme-içme talepleri garsonlarımız tarafından masalara servis edilmektedir.
Havuzlar, sahil ve güneşlenme teraslarının kullanımı için rezervasyon gerekli midir?
Tüm yüzme ve güneşlenme alanlarımızda şezlonglarımız sosyal mesafe kuralını dikkate alarak yeniden düzenlenmiştir. Bu alanlarımızda rezervasyon gerekmemektedir.
Havuzların kullanım yoğunluğu tesis yönetimi tarafından kontrol edilmekte midir?
Kullanım yoğunluğu ilgili alanlarda görevli personelimizce kontrol edilmektedir.
Güneşlenirken maske takma zorunluluğu bulunmakta mıdır?
Tesis içerisinde maske zorunluluğu bulunmamaktadır.
Plaj havlularını nereden temin edebilirim?
Plaj havlularımız hijyenik bir şekilde havlu istasyonumuzdan (Xanadu Resort Hotel) temin edilebilir veya misafir sayısı göz önünde bulundurarak odanıza bırakılmaktadır (Xanadu Island).
Odalar nasıl dezenfekte edilmektedir?
Tüm alanların genel temizliği ve dezenfeksiyonu ardından, sık kullanılan ürünler (telefon, TV kumanda vb.) ayrıca dezenfekte edilmektedir. Odalarımızdan normal standartlarımızda bulunan katalog, dergi veya baskı malzemeleri ve temas yoluyla hijyen kurallarını zayıflatabilecek malzemeler kaldırılmıştır. Misafir odadan çıkış yaptığında ise, oda ULV cihazları ile tamamen dezenfekte edilmekte olup, yeni misafir girişi ancak bu işlemin bitimi ardından gerçekleşmektedir. Odalarda misafirlerimizin kullanımına sunulan şampuan, sabun ve benzeri buklet malzemeleri ise tek kullanımlık paketlerde sunulmaktadır. Odalarımızın ve genel alanların temizliği uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından denetlenmektedir.
Odama personelin girmesini istemiyorum, bunu nasıl sağlayabilirim?
Siz kıymetli misafirlerimizin konforu için personelimiz odanızı günlük olarak temizlemekte, eksik buklet malzemelerini tamamlamakta ve mini barınızı doldurmaktadır. Bu hizmetlerimizden bir tanesini veya ikisini arzu etmemeniz durumunda, Misafir İlişkileri Departmanımızda görevli personelimize ilgili arzunuzu iletmeniz yeterlidir. İhtiyaç duyduğunuz ürünler ise, talebiniz üzerine hijyenik bir çantada kapınıza bırakılabilmektedir.
Çocuk kulübü hizmete açık mıdır?
Minik misafirlerimizin güvenliği ve mutluluğu bizler için her daim önceliklidir. Çocuk kulübümüz tüm hijyen ve sağlık kurallarını göz önünde bulundurarak hizmete açıktır. Minik misafirlerimiz rezervasyon ile kulübe kabul edilmektedir.
Çocuk kulübünden bebek arabası temin edebilir miyim?
Minik misafirlerimizin konforu için, tüm hijyen kurallarına uygun olarak dezenfekte edilmiş bebek arabalarını çocuk kulübümüzden temin etmeye devam edebilirsiniz.
Animasyon aktiviteleri devam etmekte midir?
Animasyon aktiviteleri, Bowling ve su sporları dahil olmak üzere tüm önlemler dikkate alınarak devam etmektedir. Animasyon türü gereği kapasite sınırı olan aktivitelerimize ise rezervasyon sistemi getirilmiştir. CANLI MÜZİK PROGRAMI MEVCUT MUDUR? Yine tüm önlemler dikkate alınarak, sahnemizde canlı müzik performansları gerçekleştirilmektedir.
Spa merkezi hizmete açık mıdır?
Shang-Du Spa merkezimiz misafirlerimizin hizmetindedir. Misafirlerimiz rezervasyon ile Spa merkezimize kabul edilmektedir.
Masaj ve bakımlar için rezervasyon gerekli midir?
Masaj ve benzeri kişisel bakımlardan faydalanabilmek için, rezervasyon gerekmektedir.
Sauna, buhar odası ve hamam hizmete açık mıdır?
Sauna, buhar odası ve hamam alanlarımız rezervasyon ile bireysel veya aile kullanımına açıktır. Kullanım süreleri 15 dakika ile sınırlandırılmıştır. Tüm alanlarımız her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
Fitness merkezi hizmete açık mıdır?
Fitness merkezimiz misafirlerimizin hizmetindedir.
Fitness merkezinde sosyal mesafe kuralı uygulanmakta mıdır?
Fitness merkezi de dahil olmak üzere, tesisimizin tüm alanlarında sosyal mesafe kuralı uygulanmaktadır. Fitness merkezinde yer alan ekipmanlar sosyal mesafe kuralını dikkate alarak yeniden düzenlenmiştir.
Fitness merkezi kullanımı için rezervasyon gerekli midir?
Sosyal mesafe kuralını dikkate alarak yeniden düzenlenmiş olan fitness merkezimizin kullanımı rezervasyon sistemi ile gerçekleştirilmektedir.
Fitness merkezinde hijyen nasıl sağlanmaktadır?
Fitness merkezimizde tüm ekipmanlar kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir. Alanın kendisi ise ayrıca ULV cihazları yardımı ile sık aralıklarla dezenfeksiyon işleminden geçmektedir.